10% rabatu z kodem CZAPKOWO10 - zamów już teraz!

Zwroty i reklamacje


Zwroty towarów
Jeśli jesteś konsumentem lub tzw. przedsiębiorcą uprzywilejowanym, możesz odstąpić od
umowy sprzedaży internetowej, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania
produktu (otrzymania przesyłki).
Do zachowania tego terminu wystarczy, że napiszesz do nas:
-mailowo na adres: majka.czapki@wp.pl lub
-w formie pisemnej na adres: ul.Traktorowa 148/158 91-204 Łódź

Niezwłocznie potwierdzimy Ci otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Wówczas wyślij do nas zwracany towar na adres:
ul.Traktorowa 148/158 91-204 Łódź
Po otrzymaniu towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, zwrócimy Ci środki
pieniężne.
Pamiętaj, że w przypadku niektórych towarów (np. szybko psujących się), prawo zwrotu nie
przysługuje.
W przypadku treści cyfrowych, jeśli wyraziłeś zgodę, a my dostarczyliśmy Ci produkt cyfrowy
niezwłocznie (przed upływem 14 dni) – produkt nie może być zwrócony.
Więcej szczegółów o procedurze zwrotów przeczytasz w naszym Regulaminie.
Reklamacje
W przypadku towarów zakupionych od dnia 01.01.2023 r. wobec konsumentów i tzw.
przedsiębiorców uprzywilejowanych odpowiadamy za brak zgodności towaru z umową
istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili zgodnie z
przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Wobec pozostałych
przedsiębiorców ponosimy odpowiedzialność zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.
W przypadku towarów zakupionych do dnia 31.12.2022 r. odpowiadamy z tytułu rękojmi za
wadę towaru, jeśli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania towaru
zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
W przypadku treści cyfrowych (ebooki, kursy itd.) również ponosimy odpowiedzialność, jeśli
produkt jest niezgodny z umowę.
Jeżeli uważasz, że zakupiony przez Ciebie towar jest niezgodny z umową / wadliwy, możesz
złożyć reklamację.
Aby złożyć reklamację:
1. Napisz do nas:
-mailowo na adres: majka.czapki@wp.pl lub
-w formie pisemnej na adres: ul.Traktorowa 148/158 91-204 Łódź

W treści reklamacji wskaż, jakiego produktu ona dotyczy oraz opisz problem.
Powinieneś również wskazać, jakiego sposobu załatwienia reklamacji oczekujesz
(wymiana towaru, naprawa towaru, zwrot pieniędzy, obniżenie ceny itp.).
2. Wyślij do nas paczkę z reklamowanym towarem.
Prosimy o niewysyłanie do nas przesyłek z opcją "za pobraniem".
Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania
reklamowanego produktu.
Więcej szczegółów o procedurze reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Formularz zwrotu do pobrania:

https://regulaminy.saasecommerceapps.com/pdf/formularz_odstapienia_od_umowy.pdf

 

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl